Thursday, January 10, 2013

Dah Selesai Tugasku


assalammualaikum dan salam sejahtera cmua.. =)
apa kahabar anda disana.. harap2 chat la ea.. 
kita hidup ini mestilah sentiasa senyum walaupon hati kita disakiti.. cubalah untuk bersabar..
cehh wahh bagi tazkirah sikit..
nak dengar citer x..??hehe..
hari ahad yg lepas aku g poli jumpa PA kesayangan aku.. sapa2 dak poli taw la PA tuh pa yew.. =)
aku niat nk p amik sijil ja.. sijil wakil kelas waktu diploma.. 
so suprises bila PA aku bagi hadiah.. YA ALLAH.. dua pulak tuh..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeng-jeng.. inilah hadiah yg diberikan oleh PA aku.. =)


"Indahnya Hidup Bersyarat" oleh Dato Ismail Kamus adalah satu buku sangat bagus taw.. mcm2 ada dlm tuh..bnyak info dalam tuh dari segi doa, amal ibadat seharian kita.. x rugi pada sesiapa yg ingin membelinya.. sungguh bernilai  hadiah tuh wat aku smpai bila2.. tuh hadiah tuk AKJ,hihi.. malu la plak.. buku "teknik urus wang" oleh Zulnaidi Yacob adalah hadiah sebab aku jadi wakil kelas.. PA aku ni sngt pndai tentang cara menguruskan wang.. dia x ingin anak didik nya x jdi muflis pada usia muda. bila aku dh siap baca aku kongsi ea.. wat masa skrang sya amat malas sekali.. =)

oleh itu saya ingin membuat konklusi bahawasanya
tuntutlah ilmu sehingga ajal menjemput kita.. sesungguhnya ilmu di dunia dan di akhirat x penah akan abis dipelajari oleh kita sampai bila-bila =)

No comments:

Post a Comment