Saturday, May 12, 2012

CuTi SeMesTer


hehhe.. kita berjumpa lgi nie..nk story ckit,hehhe..
sok 13hb aku dh start wat short sem dh.. x penah2 aku wat short sem dluw kat perlis..
bukan apa..malas gila..2 bulan klu x bleyh qeja..poli aku wajib wat..tuk dak kos aku je lah..
urmm nk wat cm na..msti da hikmah kn =) 

aku amik subjek E3062 dan B5001..spa2 dak poli cm aku nie taw la subjek apa tu.. tu sbjek tuk sem6 aku..so 2 bln la kena mengadap poli tu lg then smbung lgi smpai hujung taun,hehhe.. mang taun nie aku hidup dikulim la nmpknya,haha.. 

.........................................


urmm.. bln 6 nie,kak2 aku x blk la plak,aduihhh.. lama nie x ketemu.. sudah kerinduan sama itu budak kecik,ainul madihah.. aihh.. dh besaq mna dh nie.. x pa2.. t jumpalah depa.. awat la aku asa nk update ja blog nie.. bknnya lawa pon n bukan da org nk usha pon.. tpi ada aku kisah.. aku nk menaip nie..lma x menaip,hehhe.. 

..........................................

ok dh malas nk taip, t aku cta sal aku bercuti kad chalet lak ea.. best owhh.. 1 chalet
 da kolah renang sndri..bleyh mandi puas2,heheh...

No comments:

Post a Comment