Thursday, December 22, 2011

[[ DH muLA geNerasi]]

wahhh.. dh lma x update kn.. bkn apa.. mlaz jer nk taip.. n x taw nk berkongsi apa,hehhe...
aku skung dh jdi pelajar PTSB.. bekas pelajar PTSS.. suasana baru,tempat baru dan segala2nya baru la.. adoihhh.. kna cuba harungi selama 2 semester.. 
by the way ok la kad situ cuma kamsis je len benar dri PTSS.. itulah org ckp len tempat len cara.. tpi aku x dok kamsis pon.. aku duk luar,hehhe.. besalah nk blk umh tiap2 minggu.. apa2 pon.. PTSB ok jer..

alkisah sem 5 nie..adoiii jadual padat giler kot.. da klaz smpai kul6.. warghh.. mcm penat ja.. x phm cm na depa susun..mata kredit sma ja.. tpi x taw la kot2 pasnie berubah kn.. urmm.. redha je lah.. nma pon student.. =) ewahhh.. pasrah la konon.. aku amik sbjek elektif power elektronik.. mcm baca.. owhh tidakk.. kna hafal la aku..dh la lmah menghafal..try the best je lah.. x leyh men2 dh pas nie.. kna fokus.. tpi dpt kah aku tuk berfokus,hahhaha.. cm x caya ja...

kelas aku PKE5A.. urmm3..nsb bek dpt kwn2 yg mcm best ja.. sma gila ngn aku.. tpi x taw la pas ni cm na kan.. perempuan 10 laki 18.. wow..!!! standart dak kejuruteraan la laki bnyak,wat terkejut bleyh kad aku.. urmm.. hrp2 dyorg ok..

k lah.. mlaz nk taip.. tpi akhrnya aku menjadi seorang pelajar lgi,alhamdullilah.. ini lah impian aku selama 6 bulan lps.. =)

No comments:

Post a Comment